Buse'nin Maceraları....

Benim adım Buse... Sizlerle anılarımı paylaşmak istiyorum. Aslında böyle birşey yapmayı hiç düşünmüyordum ama Canım Dostum Kaan ile yaptığımız bir sohbet neticesinde bu karara vardım. O tüm hayatını yazıyordu, ben neden yazmayaydım?

blogumu açmamla birlikte kendimi sosyal grupların içinde buldum.
friendfeed, twitter ve diğerleri.
(o kadar çok ki saydırmayın bana şimdi tek tek...)

hepsi kendimi rahatça ifade edebilmem için bi sürü olanak sunuyor.
ama sonra birileri geliyor,
kafalarına göre, saçma sapan bahanelerle kapatıveriyorlar siteleri.

biraz da alıştık galiba.
kapanmış mı?
yaz gugli amcaya "yasaklı sitelere erişim" diye,
oku sayfa sayfa metodları...

onlar kapatmaktan bıkmadı ama biz erişmeye çalışmaktan bıktık.

yaşamıma sansür koymayın,
yok illa koyacağız derseniz,
alın beni sansürleyin,
işiniz kolay olsun...

5 Yorum:

gelin beni sansürleyin demişsin merak ettim bu hatun senmisin:))

yok yahu olur mu öyle şey. ben ondan daha güzelim :) sansüre sansürün flickrında gördüm, beğendim, ekledim.

bu arkadaşın şifresiz fotoğrafını nereden bulabiliriz. :)) Çok güldüm ya. Off

işte burada o çirkin ama sansürlü kızcağız :) http://www.megawank.com/pics/picturepost/young-naked-girls-2214.jpg

ne dedim ki güldün bu kadar :S

Yuh ben şakasına söylemiştim nereden buldun bunu.:))